FAQ


  • Lai veiktu pasūtījumu, lūdzu reģistrēties.
  • Ja zināms pareizs rezerves daļas numurs, tad aicinām izmantot dts rezerves daļu meklētāju, kur tiks norādīta cena, piegādes laiks un cita informācija.
  • Pievienojot rezerves daļas numuru grozam un pasūtot to, uz Jūsu norādīto epastu atnāks priekšapmaksas rēķins , kuru apmaksājot ar bankas pārskaitījumu, rezerves daļa tiks pasūtīta.
  • Ja meklētais detaļas numurs nav atrasts - tas nenozīmē, ka nespējam to piegādāt. Lūdzam Jūs aizpildīt pieprasījuma formu un 1 darba dienas laikā saņemsiet atbildi no dts.lv tehniskajiem konsultantiem vai izmantojiet oriģinālo rezerves daļu katalogu.

Izmantojiet oriģinālo rezerves daļu katalogu vai DTS rezerves daļu meklētāju:
ievadīt līdz 5 detaļu numuriem vienlaicīgi, atdalot vienu no otra ar komatu , vai semikolu ;
atdalošais simbols vai atstarpe detaļas numurā neietekmē meklēšanas rezultātu
piemēram: 7E5807417C GRU, 75653-42090-C0, 51 12 7 184 769
minimālais simbolu skaits detaļas meklēšanai - 5
Ja nav zināms vai nav pārliecības par izvēlētā rezerves daļas numura pareizību, tad vērsties pie dts komandas, kura sniedz tehnisko konsultāciju par izvēlētās rezerves daļas atbilstību VIN (šasijas) numuram.
Jāaizpilda pieprasījuma forma un dts tehniskie konsultanti, izmantojot auto ražotāju paradzētās OEM programmas pēc VIN atbilstības, atradīs pareizo detaļas kodu.
Lūdzu obligāti informēt, ja ir bijusi auto modifikācija vai pārbūve, nosūtot bildes uz [email protected]
Meklēšanas rezultātā uzejot uz "i" simbolu parādīsies vērtīga informācija.
(AIR) apjomīgu rezerves daļu gadījumā, lūdzam veikt cenas pieprasījumu, jo var tikt pielāgotas papildus apjoma svara izmaksas.

Pasūtījumus var izsekot dts.lv sistēmā "Mani Pasūtījumi" vai sazinoties dts.lv chat

Pasūtījumu krāsu un satusu skaidrojums:

Pasūtījums ir pieņemts - skatīt "pasūtīts" & "saņemts" datumus
Detaļa izrakstīta rēķinā - izsniegta vai piegādāta, vai nosūtīta ar kurjeru.
Ir dts noliktavā ! Nav jāpasūta, ir uz vietas.
Pauze ! Pasūtījums ir uzlikts uz pauzes - skatīt piezīmes un komentārus.
Atteikums ! Detaļa ir atteikta vai atcelta - skatīt piezīmes un komentārus.

  • dts piedāvā bezmaksas tāmju apstrādi sadarbības partneriem - apdrošinātāju grupām, auto dīleru centriem un auto servisiem.
  • Izmantojam Eiropas, Japānas, Korejas un Amerikas auto ražotāju oriģinālās rezerves daļu programmas pēc VIN atbilstības.
  • Ja vēlaties iegūt tikai izcenojumu informāciju un rezerves daļu numurus, nevis veikt pasūtījumu, tad lūdzu sazināties ar dts komandu un vienosimies par tāmes apstrādes izmaksām.

Tāmes pieprasījuma noformēšana:


1. SOLIS

Obligātā INFO

ražotāja nosaukums un modelis

VIN no tehniskās pases- 17 ciparu & burti

Aprakstīt - nepieciešamās rezerves daļas

Numurēt nepieciešamās rezerves daļas

Auto modifikācija vai pārbūve - bildes

2. Solis

Atbalstāmie pieprasījuma formāti E-PASTĀ:

EXCEL

WORD

PDF

TEXT

3. SOLIS

Papildus INFO

Maksātājs apdrošināšanas kompānija - norādīt lietas/apakšlietas numuru

Vai nepieciešamas augstas kvalitātes analogās un/vai lietotas rezerves daļas ?

Atrā piegāde ? - izcenojumi iespējams augstāki

Ilgāka piegāde ? - izcenojumi iespējams zemāki


Sadarbojamies ar kurjerpastu un pārvadājumu kopmānijām, veicot preču piegādi pa Latviju, Baltijas valstīm un Eiropu.
Savstarpēji vienojoties uz apdrošināšanas gadījumiem un pasūtījumiem virs 1000 eur nodrošinam dts transportu Rīgas robežās.
Klienta atbildība ir pieņemt sūtījuma kvalitāti pirms parakstīt kurjera vai dts sia PNA.

Oriģinālās un augstas kvalitātes analogās auto virsbūves, motora, transmisijas, ritošās un elektriskās rezerves daļas & papildaprīkojumi Eiropas, Japānas, Korejas un Amerikas auto modeļiem pēc pasūtījuma un no noliktavas.

  • OE apmaiņai paredzēto detaļu var samainīt vienīgi pret OE rezerves daļu un OE iepakojumā.
  • Apmaināmajai detaļai nedrīkst būt mehāniski ārēji bojājumi.
  • Ķīlas nauda jeb depozīts, kā atgriešanas izmaksas ir atkarīgas no apmaināmās detaļas un piegādātaja uzstādījuma.
  • VAG (AUDI/VW) detaļas mumurs beidzās ar "X" / a part number ends with "X"
  • Mercedes - detaļas mumurs beidzās ar "90" VAI "80" / a part number ends with "90" or "80"
  • Mitsubishi - detaļas mumurs beidzās ar "R" / a part number begins with "R"

Katru detaļas atgriešanas pieprasījumu mēs izskatam individuāli un cenšamies vienoties par abpusēji izdevīgāko risinājumu.

Lūdzu nekavējoties sazināties ar dts komandu un iespēju robežās mēģināsim atcelt pasūtījumu.

  • Auto rezerves daļu cenas nav fiksētas, bet gan mainīgas un tiek atjaunotas regulāri - katru mēnesi un viesbiežāk katra mēneša sākumā.
  • Attiecīgi arī dts sastādīto tāmju izcenojumi nav fiksēti un ir derīgi līdz brīdim, kad tiek atjauninātas cenas.

Atlaižu līmenis ir atkarīgs no ikmēneša pasūtījumu apjoma un kopējā gada apgrozījuma.
Sadarbības partneriem un līguma klientiem piedāvājam atlaides un iespēju norēķināties ar pēcapmaksu.

Oriģinālajām rezerves daļām juridiskām personām tiek dota 1 gada ražotāja garantija, fiziskām personām 2 gadu garantija.
Elektrisko rezerves daļu garantija darbojas pie nosacījuma, ja ir uzstādīta pie autorizēta dīlera.
Garantija netiek piemērota, ja rezerves daļas bojājums ir saistīts ar nodilumu.
Luktura svīšana netiek uzskatīta par rūpnīcas defektu, ja āras temperatūra ir zemāka par +10 grādiem pēc celsija, līst lietus vai snieg.
Garantijas pieprasījuma forma





Kontakti



Darba laiks:

Pirmdiena līdz Piektdiena: 09:00 - 18:00

Sestdiena - slēgts

Svētdiena - slēgts

Birojs & pasūtījumu izsniegšana:

Spāres iela 18 k-1, Rīga, LV-1002

Autoserviss (pēc iepriekšēja pieraksta):

Mārupe, Mārupes nov., LV-2167


Klientu atbalsta centrs: (+371) 20004534


DTS SIA

PVN numurs: LV40003695808

Reģistrācijas numurs: 40003695808

A/S Swedbank konts: LV65HABA0551007740320

A/S SEB konts: LV70UNLA0050012990898

Revolut konts: LT283250001707411510



Nosūti mums savu jautājumu!