FAQ


Ja precīzi zināms rezerves daļas numurs, tad aicinām izmantot dts rezerves daļu meklētāju , kur tiks norādīta cena, nosaukums, piegādes laiks un iespējamā artikula aizmaiņa.
Ja meklētais detaļas numurs nav atrasts - tas nenozīmē, ka nespējam to piegādāt. Lūdzam Jūs aizpildīt pieprasījuma formu un vienas darba dienas laikā saņemsiet atbildi no dts tehniskajiem konsultantiem.
Lai veiktu pasūtījumu, lūdzu reģistrēties vai ielogoties.
Pievienojot rezerves daļas numuru grozam un pasūtot to, uz Jūsu norādīto epastu atnāks priekšapmaksas rēķins , kuru apmaksājot rezerves daļa tiks pasūtīta un paziņosim par pasūtījuma pieņemšanu.

Noderīga info rezerves daļas artikula meklēšanas rezultātam:


Uzejot uz "i" burtu parādīsies vērtīga informācija.
(AIR) apjomīgu rezerves daļu gadījumā, lūdzam veikt cenas pieprasījumu, jo var tikt pielāgotas papildus apjoma svara izmaksas.

ievadīt līdz 5 detaļu numuriem vienlaicīgi, atdalot vienu no otra ar komatu , vai semikolu ;
atdalošais simbols vai atstarpe detaļas numurā neietekmē meklēšanas rezultātu
piemēram: 7E5807417C GRU, 75653-42090-C0, 51 12 7 184 769
minimālais simbolu skaits detaļas meklēšanai - 5
Ja nav zināms vai nav pārliecības par izvēlētā rezerves daļas numura pareizību, tad vērsties pie dts komandas, kura sniedz tehnisko konsultāciju par izvēlētās rezerves daļas atbilstību VIN (šasijas) numuram.
Jāaizpilda pieprasījuma forma un dts tehniskie konsultanti, izmantojot auto ražotāju paradzētās OE programmas atradīs pareizo detaļas kodu.
Lūdzu obligāti informēt, ja ir bijusi auto modifikācija vai pārbūve, nosūtot bildes e-pastā.

reģistrēties vai ielogoties
aizpildīt lietotāja info un pievienot vēlamos komentārus
izpildīt pasūtījumu un veikt bankas pārskaitījumu
lai paātrinātu pasūtījuma procesu, lūdzu pārsūtīt maksājuma uzdevumu uz dts@dts.lv

Pasūtījumus var izsekot dts sistēmā - mani pasūtījumi vai sazinoties ar dts.

  • Pasūtījumu krāsu un satusu skaidrojums

Pasūtījums ir pieņemts - skatīt "pasūtīts" & "saņemts" datumus
Detaļa izrakstīta rēķinā - izsniegta vai piegādāta, vai nosūtīta ar kurjeru.
Ir dts noliktavā ! Nav jāpasūta, ir uz vietas.
Pauze ! Pasūtījums ir uzlikts uz pauzes - skatīt piezīmes un komentārus.
Atteikums ! Detaļa ir atteikta vai atcelta - skatīt piezīmes un komentārus.

  • dts piedāvā bezmaksas tāmju apstrādi sadarbības partneriem - apdrošinātāju grupām, auto dīleru centriem un auto servisiem.
  • Izmantojam Eiropas, Japānas, Korejas un Amerikas auto ražotāju oriģinālās rezerves daļu programmas pēc VIN atbilstības
  • Ja vēlaties iegūt tikai izcenojumu informāciju un/vai rezerves daļu numurus, nevis veikt pasūtījumu, tad lūdzu sazināties ar dts komandu un vienosimies par tāmes apstrādes izmaksām.

Tāmes pieprasījuma noformēšana:

1. SOLIS

Obligātā INFO

ražotāja nosaukums un modelis

VIN no tehniskās pases- 17 ciparu & burti

Aprakstīt - nepieciešamās rezerves daļas

Numurēt nepieciešamās rezerves daļas

Auto modifikācija vai pārbūve - bildes

2. Solis

Atbalstāmie pieprasījuma formāti E-PASTĀ:

EXCEL

WORD

PDF

TEXT

3. SOLIS

Papildus INFO

Maksātājs apdrošināšanas kompānija - lietas/apakšlietas numurs

Augstas kvalitātes analogās rezerves daļas

Atrā piegāde - izcenojumi augstāki

Ilgāka piegāde - izcenojumi zemāki


Sadarbojamies ar kurjerpastu un pārvadājumu kopmānijām, veicot preču piegādi pa Latviju, Baltijas valstīm un Eiropu.
Savstarpēji vienojoties uz apdrošināšanas gadījumiem un pasūtījumiem virs 1000 eur nodrošinam dts transportu Rīgas robežās.
Klienta atbildība ir pieņemt sūtījuma kvalitāti pirms parakstīt kurjera vai dts sia PNA.

oriģinālās un analogās auto rezerves daļas Eiropas, Japānas, Korejas un Amerikas auto modeļiem

  • body_parts Virsbūves engine_parts Motora
  • transmission Transmisijas transmission Ritošās
  • electrical parts Elektriskās accessories Papildaprīkojuma

Vēlams EU un USA ražotājus līdz 14:00 un Japain AIR līdz 15:00 darba dienās.

  • OE apmaiņai paredzēto detaļu var samainīt vienīgi pret OE rezerves daļu un OE iepakojumā.
  • Apmaināmajai detaļai nedrīkst būt mehāniski ārēji bojājumi.
  • Ķīlas nauda jeb depozīts, kā atgriešanas izmaksas ir atkarīgas no apmaināmās detaļas un piegādātaja uzstādījuma.
  • VAG (AUDI/VW) detaļas mumurs beidzās ar "X" / a part number ends with "X"
  • Mercedes - detaļas mumurs beidzās ar "90" VAI "80" / a part number ends with "90" or "80"
  • Mitsubishi - detaļas mumurs beidzās ar "R" / a part number begins with "R"

  • katru detaļas atgriešanas pieprasījumu mēs izskatam individuāli un cenšamies atrast kompromisu

lūdzu nekavējoties sazināties ar dts komandu un iespēju robežās mēģināsim atcelt pasūtījumu.

  • Auto rezerves daļu cenas nav fiksētas, bet gan mainīgas un tiek atjaunotas regulāri- katru mēnesi un viesbiežāk katra mēneša sākumā.
  • Attiecīgi arī dts sastādīto tāmju izcenojumi nav fiksēti un ir derīgi līdz brīdim, kad tiek atjauninātas cenas.

Atlaižu līmenis ir atkarīgs no ikmēneša pasūtījumu apjoma un kopējā gada apgrozījuma.
Sadarbības partneriem un līguma klientiem piedāvājam atlaides un iespēju norēķināties ar pārskaitījumu.

Saskaņā ar ražotāja rūpnīcas kvalitātes standartiem oriģinālajām rezerves daļām juridiskām personām tiek dota 1 gada ražotāja garantija, fiziskām personām – 2 gadu garantija.
Elektrisko rezerves daļu garantija darbojas pie nosacījuma, ja ir uzstādīta pie autorizēta dīlera.
Garantija netiek piemērota, ja rezerves daļas bojājums saistīts ar nodilumu.
Luktura svīšana netiek uzskatīta par rūpnīcas defektu, ja āras temperatūra ir zemāka par +10 grādiem pēc celsija, līst lietus vai snieg.
Garantijas pieprasījuma forma



Likumīgums